Kylätalon vuokraus

Kun haluat vuokrata kylätaloa soita 044 989 9450.

( Vastataan parhaiten arki-iltaisin , tai laita tekstiviestinä -- niin soitamme kyllä takaisin mahdollisimman pian. Ei  siis päivystystä koko ajan. Kylätalon varaustilanteen näkee suoraan täältä.)

Seuraavia tiloja vuokrataan yhdistyksen jäsenille ja ulkopuolisille, vastuu-vuokraajan on oltava 25 vuotias:

1. Juhlasali (66 m2) sisältäen kokoustilan, keittiön ja tilavan eteisaulan. Tila muuntuu helposti eri tarkoituksiin. Juhlasaliin mahtuu 80 henkilöä. Vuokraan sisältyy tuolit ja pöydät.

2. Kokoustila ja keittiö. Kokoustilaan mahtuu 20 henkilöä. Vuokraan sisältyy pöydät ja tuolit.

3. Saunatila erillisessä rakennuksessa

Hinnasto (voimassa 1.11.2022 alkaen)

1. Juhlasali (juhlasaliin mahtuu 80 henkilöä, sisältää myös keittiön ja kokoustilan) 250 euroa päivä ja koko viikonloppu (2 päivää välillä pe – su) 400 euroa

2. Kokoustila ja keittiö (kokoustilaan mahtuu 20 henkilöä) 70 euroa/ 4 tuntia

3. Sauna 100 euroa päivä muun tilan vuokrauksen yhteydessä. Ilman juhlatilaa tai kokoustilaa ei vuokrata.

Vuokra tulee maksaa etukäteen yhdistyksen tilille ja maksusta tulee esittää kuitti ennen vuokrauksen alkua avainta haettaessa.

Vuokraaja vastaa tilojen siistimisestä vuokrausajan päättyessä ja on korvausvelvollinen kaikista tiloille tai irtaimistolle tapahtuneista vahingoista sekä siivoamatta jättämisestä. Minimiveloitus on aina vähintään 300 euroa.

Pitkäaikaiset / säännölliset vuokralaiset kysy tarjousta Yhteystiedot-sivulla olevalla lomakkeella tai soita 044 989 9450.

Kyläyhdistyksen omat tapahtumat ovat maksuttomia.